Pages

Tuesday, May 3, 2011

pada perpisahan cinta monyet


Satu lagi isu yg amat aku suka...Aku percaya hampir 99.01 % remaja sekarang pernah bercouple.Korang yg baca isu ni pun mesti pernah kan.hahahha...xyah nak bongak kat aku,aku tau segalanya..icecececehhhhh..Tuan blog pun sama jer.hakhak...

Kembali ke isu kita.Aku nak bagitau korg yg,'putus cinta itu nikmat'..hahaha..kompom korg pk aku gila.Tp itulah hakikatnya,nak tau kenapa????

Cuba korg baca ni,time kita clash uh kan(bg yg teraniaya terutama perempuan) hati ni rasa cam tecarik2 la,menangis bagai nak rak la.. nak2 time dengar lagu2 sedih contoh, "gerimis mengundang"slam.fulamakkk..boleh banjir asia ni(nmpak beno nipunya)hahaha....tp aku ckp korg,itu BAGUS..Sbb Dr.fadhilah kamsah ckp,bagus menangis.Hujah beliau,boleh cuci mata.xyah susah2 beli eyemor.kalau korg xcaya korg leh buka balik rancangn "bersama dato"..

Hei!!daripada ko clash sekarang ke? or ko cerai bila dah kawin t lg baik??Kalu korg clash,pkcik2 kedai kopi uh xde sibuk2 fsl ko der,tp kalu ko clash lps kawin,konfom la makcik tingkap sebelah rumah pun boleh ngata korg.(jngn salah faham,aku xsuruh korg becerai,tp aku nk ko pk sbnrnye pentingnye dptkn pasangn yg betul utk ko buat kawin,kalu korg da clash maknanya korg tau la yg dia xsesuai dengan ko)time couple pon kejap2 clash,kejap2 clash..dah kawin pun nk kejap2 cerai ker????plz la jangan gegarkan tiang arasy..

Benda ni pun ajar korg jadi redha sebenarnya,Tp terpulang la otak korg respon camne.Yg selalu aku dengar nak terjun banggunan la ape lah,bak kata cgu aku BENGONGG.hahaha ..ayt yg selalu aku n kwn2 selalu guna,"hmmm,xpela.dia bukan utk aku"...Tp memang ada betulnya ayt ktorg tu,sbb JODOH dah ditetapkan dah.korg xleh nak g hantar surat bantahan kt Tuhan mengatakan "saya xnak kawin ngn dia,saya rela bunuh diri".Agaknya korg dpt surat balasan berbunyi,"ok,jumpa kt neraka nanti"..

Tp kalau korg xnak rasa cam monyet2 ni semua,baik korg xyah belajar bercintan xtentu hala tu.Serius,cintan uh mcm dadah..

Kalau korg tul syg someone uh,korg kawin la cepat2,xpun bagi masa kt si dia n diri korg perbaiki diri n tambah persediaan nak2 dari segi pengetahuan AGAMA..

Moga pembaca blog aku dipertemukan cinta yg benar dan diredhai(^_^V

8 comments:

  1. insyaallah,.. doankn kebahagiaan aku ..
    *bajet .. haha

    ReplyDelete
  2. amin2..t kawin kne jemput au..hak2..agak2 bila 2??bulan dpn??taun dpn??

    ReplyDelete
  3. insyyaallah....ape yg diperkatekan itu btul sbb akk pon putus cinte huhuhu....mungkin allah merancang yg lbih baik...so rdho je la....walaupon wat kate adik menanges bgai nk rak...da tkdir xboleh ubh g da...

    ReplyDelete
  4. apabila org yg lbh pakar berkata2,sy hanya boleh kata,"btol3"..heehe...

    ReplyDelete
  5. amat dalam maksud nye bg aq ( cewah ) .. hehe
    btw , bez !

    ReplyDelete
  6. haha..1st of all,thnks coz MEMBACA.hakhak......tp maksud uh pon mndalam utk aku.sme2 la kita kn..hahaha...

    ReplyDelete
  7. err, kanak-kanak cm aku x pnh bcnte..hu3.
    so, agak x mmhmi post nie :P

    ReplyDelete
  8. haha...ano,bekalan utk masa akn dtg bg ko..hakhak..

    ReplyDelete